Wizytówki dwustronne
projekt Gratis!
Informacyjne
Druga strona wizytówki zazwyczaj tylko nieznacznie podnosi jej cenę druku, warto więc o niej pomyśleć jak o doskonałym nośniku reklamy. Rewers wizytówki daje możliwość umieszczenia wielu dodatkowych informacji. Najczęściej spotykane wizytówki dwustronne zawierają różnego rodzaju szczegółowe menu, ofertę handlową lub usługową, mapkę dojazdu lub drugą wersję językową, najczęściej angielską.
- wypunktowane menu
- zakres proponowanych usług
- mapka dojazdu
- inna wersja językowa
Praktyczne
Praktycznym rozwiązaniem jest pozostawienie wyznaczonego miejsca na wpisywanie notatek dla Klienta, daty umówionej kolejnej wizyty w przychodniach, salonach fryzjerskich i kosmetycznych lub rodzaj karnetu z polami do zbierana punktów, stempelków promocyjnych w solariach, kawiarniach. Do praktycznych pomysłów możemy zaliczyć, trochę już dziś zapomniany mini kalendarzyk.
- notatki, kolejna wizyta
- mini karnecik na stempelki
- kalendarzyk
Designerskie
Rewers w postaci kolorowej pustej apli lub deseniu, podniesie jedynie wartość estetyczną projektu. W przypadku umieszczenia na tyle wizytówki dużego firmowego znaku, hasła reklamowego, przesłania lub sentencji zyskuje prestiż posiadacza.
- kolorowa apla lub deseń
- logo firmowe
- hasło reklamowe lub motto
- kontra
- dzielone dane pół na pół
- duże foto
- galeria
Nowoczesne
Nowoczesne wizytówki z QR code mogą zawierać dużo zakodowanych informacji. Zlecając druk wizytówki możesz określić, które dane mają być zapisane w kodzie QR. Im więcej danych chcesz zakodować tym drobniejszy i mniej czytelny dla skanerów jest wygenerowany kod QR z tego względu najlepszym miejscem na jego druk jest rewers wizytówki.
- kod QR